Без розтяжок та сітілайтів: Київ позбувається надокучливої реклами

Боротьба із перенасиченістю української столиці рекламою триває. Сьогодні заступник голови КМДА Олексій Резніков розповів про те, як очищатимуть Київ від «рекламного забруднення».
Як зауважив пан Резніков, головною задачею, яку ставить перед собою столична влада є вдосконалення естетичного вигляду столиці та збільшення її привабливості для туристів. Темпи, якими зазначені цілі досягаються просто вражають: починаючи з 2014-му року, було ліквідовано більш ніж 5 тисяч рекламних конструкцій. В деяких місцях столиці, зокрема на Хрещатику, по вулиці гетьмана Сагайдачного та на Володимирському узвозі кількість зовнішньої реклами зменшилась майже на 80%.
- Минулого тиждня було опубліковано нові документи щодо процедури розташування реклами у місті. З цього часу Київ починає жити за новими правилами. Вони допоможуть врегулювати хаос, що існує на вулицях та зробити процедуру розміщення реклами прозорою. Це вигідно не лише для операторів, а й для ринку, бізнесу, замовників, контролюючих органів та активістів. Головна умова – цей шлях ми повинні пройти спільно: місто, бізнес та громадськість, - наголосив заступник голови КМДА.
Важливою складовою цього процесу, за словами пана Резнікова є розробка єдиного дизайну вивісок, які будуть розташовані на фасадах будинків. Особливо це стосується історичних будівель, та пам’ятників архітектури, що знаходяться в безпосередній близькості до спадщини ЮНЕСКО: Софії та Лаври. Наразі вже створена інтерактивна карта центральної частини Києва, на якій позначена зона в котрій розміщення будь-якої реклами є неприпустимим.
Водночас, боротьба із зайвою та неестетичною рекламою неможлива без співпраці міської влади із представниками бізнесу, правоохоронців та комунальних служб. За словами керівника КП «Київреклама» Олександра Смирнова, наразі в столиці цілодобово працює бригада робітників, які займаються демонтажем незаконної реклами.
Проте, як заспокоїв пан Резніков, драконівські методи до бізнесу ніхто застосовувати не буде. Ліквідують лише одіозну рекламу, а також вивіски та банери розташовані у безпосередній близькості до історично важливих об’єктів та рекламні щити, що відволікають водіїв під час руху. Останній пункт є особливо важливим.
- Таким чином ми, перезнімаючи досвід таких міст як Лондон, Париж та Берлін прагнемо знизити рівень смертності на дорогах. Водія ніщо не повинно відволікати під час руху, - наголосив Олексій Резніков.
Фото: Антон Фоменко
Нагадаємо, яка реклама більше не з'явиться на фасадах столичних будинків.