У квітні демонтували понад 800 незаконних банерів, тумб та транспрарантів

У квітні демонтували понад 800 незаконних банерів, тумб та транспрарантів

Упродовж квітня в Києві демонтовано 820 незаконних рекламних засобів. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», із зазначеної кількості незаконних рекламних засобів 355 одиниць демонтовано власниками. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Так, протягом квітня демонтовано наступні типи конструкцій у кількості:

  • тимчасова виносна спеціальна конструкція – 66;
  • тумба, що стоїть окремо – 49;
  • щит, що стоїть окремо – 131;
  • банер – 122;
  • вивіска – 161;
  • кронштейн – 68;
  • лайтпостер, що стоїть окремо – 73;
  • конструкції на даху – 9;
  • холдер – 116;
  • щит на фасаді – 3;
  • електронне табло – 18;
  • прапор, прапорець – 3;
  • транспарант-перетяжка над вулицею – 1.

Станом на кінець квітня в Києві налічується 45 062 рекламні засоби різних типів, із яких без порушень – 13 352. Із усіх 45 062 наявних засобів: 24 064 – вивіски та кронштейни; 5 868 – щитів, що стоять окремо, 2 245 – лайтпостерів, що стоять окремо тощо.

- 20 квітня на пленарному засіданні Київради депутатами схвалені рішення, які дозволять впорядкувати розміщення зовнішньої реклами та інформаційних вивісок у столиці. Вже незабаром рішення буде опубліковане та набере чинності. Проте вже наразі, не чекаючи, разом із операторами ми впроваджуємо декілька пілотних проектів щодо впорядкування розміщення рекламних засобів у центрі Києва. Спільно з операторами ми розробили та визначили низку вулиць, на яких буде реалізовано перші пілотні проекти. Це вулиці: Велика Васильківська (від площі Льва Толстого до вул. Хрещатик), Хрещатик, Грушевського (від Європейської площі до стадіону «Динамо»), Володимирський і Боричів узвози, Поштова площа, Сагайдачного. Тут кількість конструкцій буде зменшена майже в 4 рази – із існуючих 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже протягом найближчих року-півтора, після розроблення та впровадження схем вулиць. Завдяки прийнятим правилам розміщення зовнішньої реклами всі гравці ринку працюватимуть на однакових засадах, без будь-яких преференцій. Умови мають бути однаковими для всіх, – наголосив заступник голови КМДА Олексій Резніков.

Нові правила включатимуть також уточнення дозволених і заборонених форматів конструкцій і їхніх розмірів, схеми розміщення реклами на території міста. Буде приділено особливу увагу безпеці пішоходів і водіїв – рекламні конструкції не повинні перешкоджати пішохідному та перекривати знаки дорожнього руху, розміщуватись у місцях концентрації ДТП.

Окрім того, згідно з документом розміщення зовнішньої реклами, у розміщенні рекламних конструкцій має використовуватись радіальний підхід із відстанями від 40 до 150 метрів залежно від їхнього розміру: між найменшими форматами (сіті-лайтами) від 40 метрів і до 150 метрів між великими форматами (біл-бордами).

У продовж березня в Києві демонтовано 582 незаконних рекламних засоби. Згідно зі звітом відділу демонтажів КП «Київреклама», серед 582-х незаконних рекламних засобів 234 одиниці демонтовано власниками.

Нагадаємо, яка реклама більше не з'явиться на фасадах столичних будинків.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал «Вечірнього Києва» у Telegram та Facebook!