«Вечірка» запитала, як змінилося місто до Євробачення

«Вечірка» запитала, як змінилося місто до Євробачення

У Києві завершився пісенний конкурс Євробачення  але його результати ми відчуватимемо ще довго. Українська музика підкорює європейські і австралійські чати, британська преса "вангує" про збільшення кількості туристів з ЄС  до гостинної столиці України.

Водночас кияни отримали не лише прекрасне свято, а й чимало оновлених інфраструктурних об'єктів: капітально реконструйовану станцію метро "Лівобережна", відновлені парки і сквери, вражаючі музичні фонтани на Майдані Незалежності.

"Вечірка" запитала своїх читачів, що вони думають про зміни у Києві до Євробачення.  57 %  їх таки помітили. Зокрема: 19% зазначили, що у місті тривають масштабні ремонти доріг, 17% - що місто стало зеленішим, і більш доглянутим, ще 13% - сказали, що у місті з'явилося чимало туристів, відчуття свята, що називається, просто у повітрі помітили 8%. Водночас  43% відповіли, що не помітили особливих змін.

Водночас, секретар організаційного комітету з підготовки та проведення Євробачення Антон Тараненко  розповів  про практичні досягнення. Це  3 туристичних інформаційних центри; 23 зупинки для туристичного транспорту; оновлений портал міста visitkyiv.travel; мобільний додаток Kyiv city guide; 20 000 іноземних фанатів і більше 40 000 внутрішніх, саме стільки туристів відвідало Київ за 2 тижні Євробачення.

Нагадаємо, продовжують з’явились цікаві факти про пісенний конкурс.