У Голосіївському районі запрацював «Центр комунального сервісу»

У Голосіївському районі запрацював «Центр комунального сервісу»

Відтепер можливість вирішити житлово-комунальні питання в єдиному місці та з комфортом можна за адресою: просп. Науки, 11. У новому Центрі комунального сервісу (ЦКС) організовано роботу за принципом «єдиного вікна» з електронною чергою, дитячим куточком та безкоштовним Wi-Fi. Про це під час відкриття ЦКС повідомила генеральний директор Центру комунального сервісу Катерина Саркісова.

- Завдяки роботі ЦКС у столиці створюється єдина система обслуговування, у тому числі з питань тепло-, водо- та газопостачання. Тобто кияни можуть звернутися з будь-яких житлово-комунальних питань,- зауважила Катерина Саркісова.

Вона наголосила, що такі центри дають громадянам змогу отримати консультацію, довідку, укласти договір і оплатити послуги в єдиному центрі замість того, щоб стояти в черзі в касах та у сервісних пунктах монополістів.

Перелік питань, стосовно яких можна отримати консультацію в сервісному центрі, можна переглянути за посиланням.

На сьогодні у столиці працюють 74 точки прийому громадян, в т.ч. у 7 районах міста працюють сучасні сервісні центри: Голосіївський, Святошинський, Шевченківський, Печерський, Дніпровський, Дарницький, Оболонський. Їх адреси та графік роботи можна знайти на сайті ЦКС у розділі «Сервісні центри».

З метою покращення обслуговування мешканців міста, комунальним концерном запропоновано інструменти, за допомогою яких кияни матимуть змогу сплатити за житлово-комунальні послуги.  На теперішній час встановлено 77 POS-терміналів у 69 точках прийому споживачів у відділеннях у 10 районах міста, адреси та графік роботи яких можна знайти на сайті комунального концерну або дізнатися за телефоном «гарячої лінії»: (044) 247-40-40.

До оплати приймаються карти систем MasterCard, Visa, «ПРОСТІР», як з магнітною смужкою, чипом, так і безконтактні. При оплаті «Карткою Киянина» Ощадбанку комісія не стягується. Після успішного проведення транзакції працівник комунального концерну роздруковує чек та квитанцію з проставлянням підпису та печатки. На кожну послугу роздруковується окрема квитанція. Операція займає в середньому 5-8 хвилин.

У Святошинському районі столиці на бул. Вернадського, 63А та у Дарницькому районі на вул. Заслонова, 22 вже встановлено 2 платіжних термінали самообслуговування  для оплати житлово-комунальних послуг та послуг комунального концерну готівкою. Як повідомила генеральний директор Саркісова Катерина, в подальшому їх кількість планується збільшити до 10 терміналів: по одному в кожному районі.

Нагадаємо, Відтепер клієнти КИЇВЕНЕРГО не стоятимуть в чергах.