По всьому Києву прибиратимуть рекламоносії, що не відповідають дизайн-коду міста

Цього тижня команда КП «Київреклама» зосередиться на демонтажі наземних рекламних конструкцій, зокрема окремо розміщених щитів і тумб.
Мета демонтажів — менше візуального шуму, більше простору та гармонії а також відповідність дизайн-коду міста.
«У всіх частинах Києва демонтажні групи поступово прибирають конструкції, які не відповідають оновленому дизайн-коду столиці. Нам важливо не просто зменшити кількість реклами, а зробити Київ візуально чистішим, впорядкованим і комфортним для мешканців та гостей міста. Чисті вулиці, відкриті перспективи, більше світла й простору — це не просто про естетику. Це про повагу до міського середовища, до історії, архітектури та людей, які тут живуть», - пояснили в Управлінні з питань реклами КМДА.
В усіх районах міста з вулиць приберуть наземні щити та рекламні тумби.
Зокрема роботи проведуть: Харківське шосе (на розі вулиці Чибінєєвих), Велика Кільцева дорога, вулиця Вишгородська (біля Бювету), вулиця Полярна (біля озера Опечень), проспект Степана Бандери (біля вулиці Михайла Гориня), Набережне шосе, Велика Васильківська (на розі вулиці Єжи Ґедройця), бульвар Чоколівський (на розі вулиці Левка Мацієвича).
«Зберігаємо баланс між зовнішньою рекламою та впорядкованим міським простором. Дотримання дизайн-коду — це спільна справа, що змінює обличчя Києва», — наголосили в Управлінні реклами.
Нагадаємо, біля Центрального вокзалу у Києві знесли кіоски.
Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»