Станцію метро «Площа Українських Героїв» звільнять від реклами

Експерти допоможуть переосмислити використання даного простору.
Як зазначила ініціаторка перейменування станції метро «Площа Українських Героїв» та відповідної площі, депутатка Київської міської ради (фракція Удар) Олеся Пинзеник, у вестибюлі розміщується рекламна інформація різного характеру, і це, на думку мешканців, суперечить тим сенсам, які закладали, перейменовуючи станцію на честь Героїв. Про це повідомляє пресслужба Київради.

«Ще два тижні тому мною було направлено звернення меру Києва Віталію Кличку з проханням прибрати рекламні носії на станції метро, оскільки вона своїм виглядом має вшановувати наших Героїв, як сучасності, таких і минулих поколінь. І вже отримала позитивний результат: місто готове ініціювати перегляд правил розміщення реклами та їх носіїв у метрополітені.
Ми маємо повністю переосмислити даний простір, включно зі станцією метро, підземним переходом і площею наверху. У нас вже сформувалася фахова ініціативна група з відомих істориків, архітекторів, художників, які готові надати свої пропозиції. Ми маємо віддати гідну шану українським Героям», — наголосила лідерка процесу змін Олеся Пинзеник.

Депутатка зауважила, що дуже символічно, коли після станції «Майдан Незалежності йде «Площа Українських Героїв», які боролися і поклали своє життя за Незалежність нашої держави.
«Ми всі безмежно пишаємося ЗСУ, які героїчно боронять нашу землю, але це ще не всі Герої. Хіба не Герої лікарі, які в підвалах і бомбосховищах лікують людей, а волонтери, які під кулями доставляють гуманітарні вантажі, а працівники служби з надзвичайних ситуацій, які гасять полум’я від вибухів? Навіть хлібороби, які проводять посівну на замінованих полях, теж справжні Герої.
Якщо подивитися у минуле, то в пам’яті спливають і славетна козацька пора, і дружинники Української народної республіки, і військо Української повстанської армії. І кого б ми не згадували, то їх всіх об’єднувала безмежна любов до України», — підсумувала Олеся Пинзеник.
Депутатка додала, що направляти та консультувати ініціативну групу буде відомий київський архітектор, багаторічний очільник Київської спілки архітекторів Вадим Жежерін, саме він спроєктував дану станцію метро, перехід і площу. А найвидатніший його проєкт — це станція метро «Золоті Ворота», яка входить до найкрасивіших станцій метро у світі.
До слова, половина соціальних рекламних кампаній Києва у 2024 році — це підтримка військових і рекрутинг.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»