Тунельна розв’язка у Віті-Поштовій: відкрили лівий проїзд траси «Київ — Одеса»

Перший етап робіт на Одеській трасі під Києвом завершили і відкрили для руху лівий проїзд, що був перекритий понад три роки.
«Автомагістраль-Південь» розпочала добудову розв’язки на Одеській трасі під Києвом наприкінці минулого року. Вперше будівництво стартувало ще у 2021 році. Кошти надали Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) та Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР). Розв’язка підземна — під трасою з’явиться тунель, через який автотранспорт зможе повертати у бік столиці.
Як повідомиляє «Автомагістраль-Південь», попередній підрядник залишив по собі монолітну плиту, що має слугувати перекриттям тунелю по лівому проїзду траси М-05. Довелось її ремонтувати та приводити у задовільний стан, влаштовувати з боків перехідні плити, гідроізоляцію, асфальтобетонне покриття. Влаштований тротуар, встановлене перильне та бар’єрне огородження.
Роботи з лівого проїзду тепер виконуватимуться або під трасою, або за її межами та не перешкоджатимуть руху.
«На правому проїзді „попередник“ встиг влаштувати лише буросічні палі. Наразі нашими працівниками розбирається дорожнє покриття, щоб дістатись їхньої верхньої частини. Надалі зверху на палях влаштуємо ригелі, на які спиратиметься монолітна плита. Одночасно тривають роботи з будівництва кругової розв’язки з боку Боярки. Саме через неї прямуватиме тунель транспорт з Одеської траси», — розповіли у компанії.
Дуже важлива частина проєкту — організація водовідводу та дренажної системи. Тож над трубопроводами вздовж траси влаштовують численні колодязі, а також перелаштовують інженерні мережі.
Працівники також змінюють стару інфраструктуру — запинки транспорту і туалети.



Як раніше повідомляв «Вечірній Київ», Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Київській області зазначала, що реалізація цього проєкту дозволить демонтувати світлофори та лівосторонні розвороти, що суттєво покращить безпеку руху та підвищить пропускну здатність траси міжнародного значення з інтенсивним рухом майже 49 тисяч авто на добу.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»