За 9 місяців майже 8500 користувачів зареєструвалися на «Порталі Захисників та Захисниць», — Марина Хонда

Портал Захисників та Захисниць. Скриншот з сайту
Портал Захисників та Захисниць. Скриншот з сайту

Кількість користувачів і послуг, наданих їм онлайн через «Портал Захисників та Захисниць», зростає.

Про те, що за дев’ять місяців роботи «Порталу Захисників та Захисниць» в бета-версії зареєстровано майже 8 500 користувачів, повідомила на своїй сторінці у фейсбук Марина Хонда, заступниця голови КМДА.

Вона зазначила, що через сервіс подали понад 1 600 заявок, серед яких переважна більшість — це заяви на отримання матеріальної допомоги.

Марина Хонда, заступниця голови КМДА. Фото: Борис Корпусенко

«Понад 95% звернень стосуються саме виплат щорічної, щомісячної чи одноразової адресної грошової допомоги від міста. Це свідчить про те, що питання матеріальної підтримки залишається найбільш актуальним для Захисників, Захисниць, їхніх родин та родин загиблих. І Київ знаходить можливості забезпечувати їх такою допомогою. А також надавати комплексну підтримку через Київ Мілітарі Хаб», — розповіла заступниця голови КМДА.

Марина Хонда нагадала, що на сайті можна за лічені хвилини оформити 11 видів послуг, серед яких щорічна, щомісячна, одноразова адресна матеріальна допомоги, послуги протезування, психологічної підтримки, фізичної реабілітації, екскурсійні послуги тощо.

Читайте також за темою:

«Київ першим в Україні запустив сервіс „Портал Захисників та Захисниць“». На сайті представлені понад 40 різноманітних послуг. Цей інноваційний сервіс спростив багато процесів для киян-Захисників та киянок-Захисниць, а також їхніх родин і родин загиблих.

Ольга СКОТНІКОВА, «Вечірній Київ»