Анатолій Шкрібляк розповів про гуманітарну допомогу від компанії Добродія Фудз

Анатолій Шкрібляк про передачу понад 3200 одиниць продукції ТМ «Добродія» на підтримку захисників у межах проєкту «Добро в дії».
Єднання та допомога є важливими аспектами підтримки українських військових у боротьбі з ворогом. В межах соціального проєкту «Добро в дії», ініційованого компанією «Добродія Фудз», нашим захисникам та захисницям було передано понад 3200 одиниць продукції власного виробництва.
Підкреслюючи важливість соціальної відповідальності бізнесу в складні для країни часи, акціонер української компанії «Добродія Фудз» Анатолій Шкрібляк зазначив, що підтримка на всіх рівнях буде продовжуватися й надалі задля наближення нашої перемоги.
Соціальний проєкт «Добро в дії»: допомога для спільного блага
Компанія «Добродія Фудз», яка є частиною Agricom Group, є одним із лідерів серед виробників вівсяних пластівців в Україні. ТМ «Добродія» — це велика кількість різноманітних товарних позицій, зокрема вівсяні пластівці та готові порційні страви. На початку повномасштабного вторгнення компанія запустила соціальний проєкт під назвою «Добро в дії», основною метою якого є підтримка українців. Акціонер компанії Шкрібляк Анатолій Васильович зауважив, що «Добродія Фудз» співпрацює з багатьма благодійними та волонтерськими організаціями, серед яких:
- БФ «Північний янгол UA».
- БФ «Патріоти Сновщини».
- БФ «Мурашки».
- ГО «Розквітай».
- БО «Українська фундація «Мрія» та ін.
Alt для зображення: Анатолій Шкрібляк, Добродія Фудз про допомогу, яку надали в рамках проєкту «Добро в Дії»

Крім того, компанія співпрацює з Українською Спілкою Целіакії та Canada-Ukraine Foundation з метою надання допомоги сім’ям, які виховують дітей із целіакією чи непереносимістю глютену.
«Ми пишаємося тим, що можемо сприяти поліпшенню якості життя наших співвітчизників через надання допомоги», — розповідає Анатолій Шкрібляк. Така співпраця покликана збільшити обсяги допомоги й підтримати різні групи людей.
«Добродія Фудз» регулярно передає свою продукцію благодійним фондам, громадським організаціям та безпосередньо військовим на передову. Адже вівсяні пластівці, каші, снеки, мюслі та інші продукти ТМ «Добродія», San Grano, WOWOATS, YUMMOJI мають тривалий термін зберігання і корисний склад, вони містять вітаміни та мікроелементи, до того ж їх можна легко та швидко приготувати.
Анатолій Шкрібляк додав, що така продукція допоможе урізноманітнити раціон військових і сприятиме поновленню запасу сил та енергії наших захисників і захисниць, а ще паковання цієї їжі не займає багато місця, тож її зручно брати з собою. Варто зазначити, що компанія також надає регулярну допомогу українцям, які постраждали від російської агресії.
Об’єднання зусиль для пришвидшення перемоги
Акціонер «Добродія Фудз» висловив вдячність оборонцям України та закликав інші бізнеси й цивільних громадян надавати всебічну допомогу Збройним силам України й об’єднувати зусилля задля спільної справи. Анатолій Шкрібляк зазначив, що від підтримки українців залежить ефективність виконання бойових задач захисниками та захисницями.
«Ми віримо, що наша допомога сприяє наближенню перемоги», — додав він.
Леонід РУДЕНКО