У Київводоканалі попереджають про шахраїв, що телефонують та пропонують повірки лічильників

Підприємство не здійснює жодних телефонних попереджень. Ілюстративне фото з відкритих джерел
Підприємство не здійснює жодних телефонних попереджень. Ілюстративне фото з відкритих джерел

Підприємство повідомляє про закінчення терміну повірки лічильників за допомогою SMS.

Останнім часом у Києві спостерігається підвищення активності шахраїв щодо повірки лічильників води. Вони телефонують споживачам від імені Київводоканалу, пропонуючи проведення метрологічної повірки, інформує Київводоканал.

У підприємстві наголошують, що Київводоканал заздалегідь проводить лише SMS інформування про закінчення терміну повірки лічильників та не здійснює жодних телефонних попереджень.

Киянам рекомендують замовляти повірку виключно у виконавців послуг — у Київводоканалі та Київтеплоенерго.

Зробити це можна такими способами.

У Київводоканалі:

— за тел. 202-02-02, 0-800-301-581

— за посиланням на сайті https://service.vodokanal.kiev.ua/

— За допомогою мобільних додатків Viber та Telegram.

У КП «Київтеплоенерго» за телефоном 044-207-88-88

«Не звертайтесь до сумнівних посередників, щоб не стати жертвою шахраїв!», — зазначають у «Київводоканалі».

Нагадаємо, торік активізувалися шахраї, що представлялися працівниками АТ «Київгаз» та пропонували встановити сигналізатор газу мешканцям столиці за завищеними цінами. Без попередження фахівець «Київгазу» може прийти для фіксації фактичних показань лічильника.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»