Загибель юнака на канатній дорозі через Дніпро в Києві: про підозри повідомили п’ятьом особам

Канатна дорога. Фото: Київська міська прокуратура
Канатна дорога. Фото: Київська міська прокуратура

Досудове розслідування знайшло причину трагедії.

Підозри отримали проєктант атракціону, директор підприємства, що виграло конкурс на облаштування канатної переправи, експерт приватної експертної установи, який проводив огляд атракціону, ФОП, що управляв канатною дорогою з 2024 року, а також колишній інженер з технічного нагляду КП «Плесо». Про це повідомили в пресслужбі Київської міської прокуратури.

21 липня 2024 під час перебування на атракціоні 20-річного хлопця сталевий канат канатної дороги обірвався, внаслідок чого хлопець упав у Дніпро та загинув.

Досудовим розслідуванням за результатом проведених експертиз встановлено, що проєктант атракціону допустив низку прорахунків, зокрема, використав канат, який за своїм функціональним призначенням не може використовуватись для атракціонів. Ця помилка зрештою і призвела до обриву каната. Водночас директор товариства затвердив цей технічний проєкт.

У квітні 2024 року перед передачею атракціону в управління ФОПу для отримання дозволу на виконання робіт з підвищеною небезпекою було проведено експертизу канатної переправи. Втім експерт приватної експертної установи, акредитованої Державною службою України з питань праці, не звернув уваги на невідповідність встановленого канату цільовому призначенню.

У свою чергу ФОП, що експлуатував атракціон, згідно з інструкцією повинен був здійснювати його щоденний огляд перед початком роботи та реагувати на неналежний стан каната.

Колишній інженер з технічного нагляду КП «Плесо», який відповідає за безпечну експлуатацію об’єктів комунального підприємства, також згідно з посадовими обов’язками повинен був здійснювати належний контроль за станом атракціону.

Досудове розслідування триває, встановлюються інші особи, чиї дії чи бездіяльність призвели до трагічної загибелі відвідувача канатної переправи.

Читайте також:

Земельну ділянку, на якій незаконно збудували причал, повернули у власність Києва.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»