Автосервіс, який наймає ветеранів та застосунок для онкопацієнтів: малі бізнеси розділили понад три мільйони гривень на розвиток
У категорії малого бізнесу перемогу та приз 1 000 000 гривень здобув автосервіс для цивільних та військових машин NESEMOS Veteran Auto Hub із Києва.
Серед десятьох фіналістів проєкту «Бізнес-трамплін 2.0» від ROZETKA та Visa професійне журі обрало сімох переможців: п’ять малих та два ветеранські бізнеси розділили між собою грошову нагороду — 3 750 000 гривень на розвиток справи.
У категорії малого бізнесу перемогу та приз 1 000 000 гривень здобув автосервіс для цивільних та військових машин NESEMOS Veteran Auto Hub із Києва. Засновники спочатку були волонтерами, які передали для ЗСУ понад 200 машин. А згодом вирішили відкрити власний сервіс, бо регулярно зіштовхувалися з невдалими ремонтами автомобілів.
Друге місце та приз 500 000 гривень отримала компанія Trojan Systems з Ірпеня, яка розробляє смартобладнання для боротьби зі шкідниками. Інноваційні пристрої від бренду випробовують в Індонезії, Сінгапурі, Саудівській Аравії та Бразилії.
Третє місце розділили три малі бізнеси: застосунок для підтримки онкопацієнтів та їхніх родин «Турбота24» з Києва, бренд тактичного одягу MILIGUS та екобренд виробів із кавової гущі rekava зі Львова. Кожен із них отримав по 250 000 гривень на розвиток справи.
Перше місце в категорії ветеранського бізнесу та 1 000 000 гривень отримала «ДронАгро» з Тернопільської області. Компанія, що надає послуги з внесення засобів захисту рослин агродронами, від початку діяльності обробила понад 10 000 га сільськогосподарських земель. На другому місці з призом 500 000 гривень — бренд меду та медових солодощів «Конюшина. Мед з історією». У 2014 році Олексій, бджоляр у четвертому поколінні, вивіз з окупованого Луганська 30 бджолосімей та розпочав свою справу в Каневі.
Учасники мали по 10 хвилин, щоб презентувати бізнес, розповісти про свою унікальність, відповісти на питання, отримати відгук та професійні поради від журі «Бізнес-трампліна 2.0».
«У фінал „Бізнес-трампліна 2.0“ пройшли бізнеси, які чітко знають свою аудиторію та розуміють цінність своєї роботи для неї, мають план розвитку й готові зробити наступний крок для досягнення своєї мети. Ми хотіли допомогти підприємцям зробити цей крок завдяки фінансовій підтримці, медійному підсиленню і порадам, які ми з членами журі дали кожному фіналісту. Раді бачити в десятці сімейні бізнеси, справи, які продовжують декілька поколінь родини та до яких ветерани повертаються після служби», — коментує Світлана Чирва, віцепрезидентка та регіональна менеджерка Visa в Україні та Молдові.
Освітній партнер проєкту kmbs подарував трьом фіналістам можливість здобути бізнес-освіту в Києво-Могилянській бізнес-школі.
До слова 79 ветеранських бізнес-проєктів отримають гранти від держави: найпопулярніші ідеї для власної справи.
Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»