Київський картонно-паперовий комбінат: австрійський власник Хайнц Ціннер інвестує у виховання екологічної свідомості українців
Київський картонно-паперовий комбінат — одне з найбільших підприємств целюлозно-паперової галузі в Європі. Його власником є австрійський Pullp Mill Holding із кінцевим бенефіціаром доктором Хайнцем Ціннером (Heinz Zinner), що значною мірою впливає на формування цінностей компанії.
Австрія — одна з найекологічніших країн світу, тому топменеджмент ККПК приділяє увагу не лише показникам виробництва, а й розвитку екологічної культури як серед співробітників, так і жителів Обухівської громади, де розташовані основні потужності підприємства.
Екологічність — базова складова технологічних процесів ККПК
Не випадково візитівкою Київського КПК є всенародно відомий в Україні та за її межами бренд «Обухів 65», адже цей якісний туалетний папір економ-сегменту — втілення ідеї раціонального природокористування, оскільки виготовлений з переробленої макулатури. Асортимент продукції, яку сьогодні виробляє завод, величезний, однак папір з вторсировини заслуговує на особливу увагу, оскільки на Київському картонно-паперовому комбінаті відбуваються всі процеси його виробництва: від заготівлі сировини до пакування товару. Лише так можна гарантувати безпеку і споживачеві, і довкіллю. За схожою технологію ККПК виготовляє і картон.
Крок за кроком до раціонального поводження з відходами
Роздільний збір відходів на ККПК розпочали з виробничих майданчиків. У 2023 році Наглядовою радою та власником комбінату д-ром Хайнцем Ціннером (Heinz Zinner) було ініційоване запровадження роздільного збору сміття також у адміністративних будівлях підприємства, укладений договір з підрядною організацією для вивозу відходів для їх подальшої переробки. Культура сортування залишків у нові сучасні контейнери швидко прижилася серед співробітників. Це була лише одна із задач на короткочасну перспективу. Тоді перед комбінатом стояв цілий ряд важливих викликів:
— запровадження роздільного збору сміття на всій території Київського картонно-паперового комбінату;
— випуск екологічної продукції;
— мінімізація відходів технологічних процесів та підготовка їх до подальшої переробки;
— розвиток культури ощадливого виробництва серед персоналу комбінату;
— впровадження освітніх проєктів з формування екосвідомості для жителів місцевої громади.
Роздільний збір сміття на ККПК — частина корпоративної культури підприємства
Масштабні екоакції — інструмент до досягнення цілей комбінату
Протягом поточного року Київський КПК був організатором великих екоосвітніх заходів для місцевої молоді: двічі учні ліцеїв Обухівської громади та району долучалися до збору макулатури, брали участь у Екоквесті, влаштованим комбінатом, та встановленні національного рекорду з розпису Обухівського рушника на картоні, виготовленому на підприємстві. Гроші за 17 тонн зібраної макулатури пішли на благодійні цілі: допомогу військовим та закупку резервного пального для генераторів ліцеїв на випадок блекаутів.
17 тонн макулатури зібрали учні шкіл протягом року за підтримки Київського картонно-паперового комбінату
Навесні команда ККПК за підтримки власника д-ра Хайнца Ціннера (Heinz Zinner) замість святкування Дня народження підприємства декілька разів виходила на колективну толоку з упорядкування території одного з озер Обухова та збирала вторсировину на підтримку захисників. На професійне свято восени співробітники комбінату змагалися на дружньому екологічному тимбілдингу.
На Київському картонно-паперовому комбінаті замість святкувань пройшли колективні толоки
Так, завдяки австрійським інвестиціям власника та творчому підходу до виробничих цілей менеджменту підприємства, діти та дорослі об’єдналися спільним інтересом: увагою та ощадливим ставленням до світу, в якому ми живемо.
Леонід РУДЕНКО