Школи КМDШ – серед найкращих в Україні для майбутніх айтівців
Дві школи з мережі приватних шкіл та садочків КМDШ Всесвіт увійшли до щорічного рейтингу видання DOU “100 найкращих шкіл для IT за результатами НМТ 2024”.
У рейтингу цього року брали участь 4203 школи з усієї України. В основі рейтингу – результати Національного мультипредметного тесту (НМТ) з англійської мови та математики. Завдяки їх поглибленому вивченню випускники КМDШ показали досить високі результати з цих предметів.
Рейтинг найкращих шкіл для IT провідне українське технологічне видання формує на основі результатів НМТ, зокрема, з математики та англійської мови. Як зазначають в DOU, ці предмети є ключовими для побудови успішної кар’єри в ІТ.
«Математика має найвищий ваговий коефіцієнт при вступі на дотичні до ІТ-спеціальності в українських університетах. За даними наших зарплатних опитувань, айтівці з кращим рівнем англійської мають вищі зарплати», – підкреслюють автори рейтингу.
Школи КМDШ Голосіїв та КМDШ Осокорки увійшли до рейтингу завдяки високим оцінкам своїх випускників, посівши відповідно 46 та 95 місце серед більше ніж чотирьох тисяч українських шкіл. За словами засновника мережі Володимира Козленка, це результат роботи професійної педагогічної команди та системно спланованої освітньої програми, яка орієнтована на розвиток у дітей ключових компетенцій майбутнього.
«Вже з дитячого садочку діти починають поглиблено вивчати англійську. А STEM-підходи допомагають нашим учням опановувати природничі й точні науки, одразу застосовуючи їх на практиці. Окрім основних навчальних дисциплін, школярі мають можливість займатися зокрема на курсах із програмування, робототехніки і прикладної математики. А отже діти ще в школі отримують практичні навички, необхідні для роботи в ІТ. Результати рейтингу підтверджують, що такий підхід є найбільш ефективним», – зазначає Володимир Козленко.
Україна отримує все більшу вагу у світі ІТ-технологій і посідає п’яте місце у світі за рівнем розвитку цифрових державних послуг за рейтингом Оnline services Index, міжнародного дослідження E-Government Development Index. Тож вже зараз українські школярі мають усі шанси не лише стати майбутніми драйверами цифрової трансформації України, а й створювати тренди технологічного розвитку в усьому світі.
Леонід РУДЕНКО