У столиці завершується двомісячник з благоустрою: що зроблено у районах

Місто готується до зимового періоду. Ілюстративне фото: Департамент територіального контролю КМДА
Місто готується до зимового періоду. Ілюстративне фото: Департамент територіального контролю КМДА

З вулиць Києва вивозять сміття, гілля та побутові відходи.

Завдяки активній роботі районних державних адміністрацій, комунальних служб та підтримці громадян, які звертаються до Контактного центру «1551», вже вдалося досягти значних результатів та підготувати столицю до зимового періоду.

Про це повідомляє Департамент територіального контролю міста Києва.

У Департаменті поділилися свіжими результатами роботи.

Результати прибирання. Фото: Департамент територіального контролю КМДА
Результати прибирання. Фото: Департамент територіального контролю КМДА
Результати прибирання. Фото: Департамент територіального контролю КМДА

Оболонський район: продовжує вивозити сміття та побутові відходи;

Результати прибирання. Фото: Департамент територіального контролю КМДА

Дніпровський район: відпрацьовано проблему, яку було виявлено під час інспектування районів в межах двомісячника — ліквідовано масове скупчення сміття;

Результати прибирання. Фото: Департамент територіального контролю КМДА

Святошинський район: прибрано територію від гілля, опалого листя та інших відходів;

Результати прибирання. Фото: Департамент територіального контролю КМДА

Шевченківський район: позбувся ще однієї локації зі сміттям

Нагадаємо, з 16 вересня у Києві стартував щорічний осінній двомісячник із благоустрою та озеленення міста. Комплекс заходів триватиме до 15 листопада та охопить усі райони Києва.

Цього року за результатами двомісячника також будуть визначати кращий район за чистотою. Одним із найвагоміших критеріїв стала кількість розглянутих звернень, які надійшли до «Контактного центра міста Києва» від громадян та були вирішені.

Насамперед враховуватимуть ліквідацію стихійної торгівлі, очищення будинків культурної спадщини та історичних будівель від графіті, а також врахують ефективність реагування на звернення до Контактного центру міста Києва 1551 у різних категоріях.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»