Мінцифра розширює можливості для бізнесу в Дії: нові сервіси
У «Дії» тестують 5 послуг для підприємців, що допоможуть платити податки без переплат, швидко наймати працівників або зареєструвати касовий апарат без відвідування податкової.
Команда Мінцифри та Віцепрем’єр-міністр України з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій — міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров запустили бета-тест нових послуг у сервісі е-Підприємець, які дадуть змогу почати чи масштабувати свій бізнес. Їх презентація відбулася на на масштабному заході Країна е-Підприємців у Києві.
Про це повідомили у пресофісі Міністерства цифрової трансформації України.
Послуги можна отримати на порталі Дія за 20 хвилин, навіть не виходячи з дому. Раніше, щоб запустити бізнес, потрібно було ходити по держустановах та збирати дозволи, а весь процес тривав близько півтора місяця.
«Український бізнес відіграє ключову роль у розвитку країни. Зі свого боку, ми як держава робимо все можливе, щоб спростити життя підприємців — прибрати зайву бюрократію, надати стимули для розвитку та створити найкращі умови для масштабування. Саме за таким принципом і побудований комплексний сервіс е-Підприємець на порталі Дія, — підкреслив Михайло Федоров.. — Це ще одна революція у сфері державних послуг, яка дає змогу витрачати час на розвиток бізнесу, а не черги чи збір документів. Відкрити чи масштабувати бізнес можна за однією заявою всього за кілька хвилин замість 1,5 місяця ходіння по держустановах».
Серед нових послуг для бізнесу:
- Єдиний рахунок для податкових платежів: ФОПи можуть сплачувати податки, не боячись ввести неправильні реквізити та уникаючи переплат.
- Повідомлення про прийняття працівників: оформити трудовий договір та прийняти людину на роботу, не виходячи з дому чи офісу? Так! Необхідно лише заповнити заяву та засвідчити КЕПом.
- Реєстрація РРО та ПРРО: раніше підприємцю, щоб зареєструвати касовий апарат, необхідно було відвідати податкову. Тепер кілька тапів у Дії — і все готово!
- Відкриття банківського рахунку: ФОПи можуть відкрити рахунки в банках-партнерах безпосередньо через Дію.
- Подання форми 20-ОПП: ФОПи можуть подавати повідомлення про об’єкти оподаткування в електронній формі, без відвідування податкової інспекції.
Послуги, зокрема, стануть в пригоді й внутрішньо переміщеним особам.
«Цей сервіс був розроблений з урахуванням потреб українських підприємців. Те, що робить українського е-Підприємця по-справжньому унікальним, — це його масштабованість, — зауважила на заході членкиня правління Академії електронного управління Інґрід Тоонекурґ. — Ту саму технологію можна легко застосувати до різних життєвих чи бізнесових подій. Чи то відкриття бізнесу, управління особистими правовими справами, чи виконання складних адміністративних завдань — ця технологія може поширитися на інші сфери та задовольнити будь-які життєві або бізнесові потреби. Це інструмент, який може слугувати не лише підприємцям, але й кожному громадянину України».
Як працює е-Підприємець?
Все просто та інтуїтивно зрозуміло: заповнюєте заяву, вказуєте вид бізнесу — і сервіс сам пропонує найпопулярніші послуги за вашим напрямом. Усі довідки, витяги та інші «папери» зберігаються на порталі Дія у вашому кабінеті, тому не треба щоразу шукати роздруківки в папках на поличках.
Раніше, щоб відкрити бізнес, треба було обійти 7+ установ, зібрати стоси паперів та витратити до 53 днів. Зараз весь процес триває до 30 хвилин.
Як писав «Вечірній Київ», «Дія» анонсувала запуск шести нових сервісів. Серед них — швидке пересилання документів, перевірка акцизних марок і відомості про зброю.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»