Смак Києва на губах: Київ Цифровий у співпраці випустив бальзам з ароматом Київського торта
Щоб отримати потрібний аромат, було випробувано понад двадцять варіантів, поки не вдалося знайти той, який точно передає смак і відчуття Київського торта
Як повідомила партнерка «Київ Цифровий» Вероніка Кузьміна «Вечірньому Києву», розробка бальзаму відбувалася у співпраці з українським косметичним брендом Dott. Ідея виникла з бажання відтворити унікальний аромат, який асоціювався б із Київським тортом — символом солодкого смаку столиці. Для досягнення потрібного аромату було протестовано понад двадцять варіантів, поки не знайшли той, який точно передає відчуття Київського торта — легкого, ніжного і впізнаваного.
Процес створення зайняв кілька місяців та складався з трьох етапів: пошуку аромату, створення рецептури та підбір інгредієнтів.
«На першому етапі ми зосередилися на створенні аромату, який би викликав чітку асоціацію з Київським тортом, з його ніжним, солодким запахом і легкими горіховими нотками. На етапі розробки рецептури кожен інгредієнт підбирався ретельно: важливо було не тільки досягти автентичного аромату, але й забезпечити високий стандарт якості, який відповідав би всім вимогам для безпечного щоденного використання», — розповідає Кузьміна.
Окрему увагу приділили дизайну — упаковка розроблена так, щоб відображати стиль і дух міста, де Київський торт є однією з найвпізнаваніших гастрономічних пам’яток.
«Київський торт — це більше, ніж десерт. Це частина культурного спадку міста, запах якого викликає спогади про рідний дім, родинні вечори та святкову атмосферу. Багато хто з киян і гостей міста асоціює цей торт з душевним теплом і домашнім затишком, тому ідея втілити це у бальзамі для губ здавалась дуже близькою», — додає Кузьміна.
За її словами, «Київ Цифровий» працює над наступною партією бальзамів «Київський Торт», яка, ймовірно, буде останньою. Однак, команда застосунку завжди прагне створювати продукти, які пов’язані з Києвом:
«Раніше у нас вже були свічки з запахом каштана, і ми плануємо продовжувати цю традицію, розробляючи нові цікаві речі з асоціаціями, що відображають унікальність нашого міста. Тож попереду ще багато приємних сюрпризів».
Бальзам для губ доступний для замовлення як в онлайн-магазині «Твій Цифровий», так і на офіційному сайті бренду Dott. Оскільки зараз бальзами розпродані, усі зацікавлені можуть заповнити форму на сайті виробника, щоб отримувати актуальні новини та першими дізнатися про поновлення товару в продажу.
Ксенія ЧЕРЕДНИЧЕНКО, «Вечірній Київ»