Укрзалізниця повідомила, як буде перевозити пасажирів з Чехії та Польщі

Повінь у неділю вранці в чеському місті Опава. Фото: Darek Štalmach, MF DNES
Повінь у неділю вранці в чеському місті Опава. Фото: Darek Štalmach, MF DNES

Через повені залізничні оператори обох країн тимчасово скасували низку рейсів.

Декілька днів у Чехії та південних регіонах Польщі вирує негода. Через це там оголошено надзвичайний стан, транспорт курсує з затримками, а на деяких ділянках рух заборонено.

Як повідомили в Укрзалізниці, через повені у Польщі та Чехії залізничні оператори обох країн тимчасово скасували низку рейсів. Проте український перевізник робить усе, щоб доправити своїх пасажирів.

«Поїзди з Праги до Чопа і зворотно їхатимуть в обʼїзд із невеликою затримкою, але ці рейси не скасовуються. Український стиковочний поїзд 59/60 до Києва чекатиме на пасажирів з Праги. Це стосується рейсів із прибуттям як сьогодні, так і — попередньо — завтра», — наголошують в Укрзалізниці.

Поїзди з Праги на Перемишль і зворотно поки що лишаються скасованими через затоплення інфраструктури.

Крім того, не курсує на затопленій прикордонній ділянці важливий пересадковий поїзд 105/106 Грац — Відень — Перемишль

Укрзалізниця на зв’язку з перевізниками обох країн і готова допомогти з гнучкою організацією стикування для українських пасажирів.

«Станом на зараз, обидва поїзди з Праги — до Чопа і до Перемишля — досі на території Чехії і без шансів встигнути на свої стикувальний українські рейси. Тому ми нагадуємо, що готові прийняти пасажирів із квитками на сьогоднішні поїзди на будь-який наш рейс аналогічного напрямку протягом найближчої доби на будь-які вільні місця без обміну квитків», — пояснили в Укрзалізниці.

Що стосується пасажирів з України, які прямують у празькому напрямку, то їм радять зв’язатися з чеським або польським оператором залізниці і уточнити розклад наступних рейсів. Є висока ймовірність того, що пасажирам варто запланувати ночівлю у місті стикування.

Раніше «Вечірній Київ» писав про те, що Укрзалізниця змінила час продажу квитків на міжнародні поїзди. Таким чином компанія хоче стабілізувати перевантажений застосунок.

Наталка МАРКІВ, «Вечірній Київ»