Економія з вигодою: порівняння промокодів в Україні та інших країнах
Промокоди – це не просто тренд, а вже невід'ємна частина сучасного онлайн-шопінгу. Їх використання дає можливість економити значні суми, а для бізнесу це – інструмент для розвитку та успіху. В Україні промокоди мають великий потенціал, і їх використання буде лише зростати в найближчі роки.
За даними на сайті ТСН покупці, які використовують промокоди та купони на знижку, роблять на 37% більше покупок, що призводить до значного зростання доходу для компаній. Це робить промокоди не тільки одним з найефективніших інструментів економії для клієнта, але й дієвим маркетинговим інструментом для просування бізнесу.
Купуючи в яких мережах можна заощадити найбільше
Наразі український ринок насичений великою кількістю пропозицій щодо акцій і знижок. Як великі мережі з всеукраїнським ім'ям, так і малі локальні бренди пропонують своїм клієнтам можливість заощадити використовуючи промокоди. Враховуючи дослідження від Emporium, можна виділити ТОП-15 офферів по клікам:
- Rozetka;
- AliExpress;
- Uklon;
- Worldoftanks;
- Megogo;
- Bolt;
- Sweet—TV;
- iHerb;
- Hotline—Finance;
- Comfy;
- Answear;
- EVA;
- Maudau;
- Allo;
- Intertop.
Лідируючі позиції зайняли великі маркетплейси, далі є попит на служби таксі та на популярні стрімінгові платформи. Аналізуючи дані з пошукових запитів в Google видно, що трійка лідерів трохи змінюється:
- більше 20000 запитів тільки промокод світ тв;
- від 8000 до 10000 запитів: промокод megogo, уклон промокод, промокод нова пошта;
- від 5000 до 7000 запитів: промокоди аліекспрес та промокод розетка;
- від 2000 до 3000 запитів: промокод болт, промокод glovo, промокод ансвер, купони кфс, промокод епіцентр;
- від 1000 до 2000 запитів: iherb промокод, бонус коди для world of tanks eu, промокод аптека 911;
- від 500 до 1000 запитів: промокод єва, промокод алло, hotline finance промокод, промокод комфі, промокод інтертоп, maudau промокод.
Статистика використання промокодів в США та Україні
Спираючись на дослідження від компанії Coupon Follow середньостатистичний американець постійно використовує купони та промокоди. За рік сума заощаджених коштів може становити майже $1500, а це велика сума для звичайної сім'ї.
91% американців використовують принаймні один промокод на рік, і ще більше опитуваних стверджують, що цілеспрямовано шукають промокоди плануючи свої покупки. Майже половина американців уникають покупок в компаніях, які не пропонують своїм клієнтам жодної програми лояльності чи купонів на знижки. А 38% споживачів зізналися, що скоріш за все купують більше товарів, ніж планували, якщо матимуть промокод. Також майже половина з опитаних віддають перевагу самостійному пошуку промокодів в інтернеті. Трохи менше людей користуються для цього сайтами-агрегаторами, які дають змогу не тільки знайти цікаву пропозицію, але й порівняти її з умовами інших брендів.
Дані української статистики значно скромніші. Лише 50% споживачів користуються промокодами для заощадження власних коштів. Сьогодні промокодам віддають перевагу переважно молоді люди віком від 18 до 35 років. Натомість старше покоління, на відміну від країн Заходу, значно рідше використовує подібні інструменти економії. Це явище свідчить про те, що українському бізнесу для збільшення продажів та формування лояльного й активного ком'юніті слід шукати додаткові шляхи залучення старшої аудиторії.
Леонід РУДЕНКО