Зіпсовані продукти в магазині через відключення електрики: киянам дали поради

Магазин. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко
Магазин. Ілюстративне фото: Борис Корпусенко

Головне управління Держпродспоживслужби в Києві наразі проводить масові перевірки у торговельних закладах.

У столичній службі констатують, що аномальна спека і відключення електропостачання ставлять нові виклики перед торговельними закладами, які працюють з харчовими продуктами. Адже дотриматись вимог безпечності харчових продуктів стає все складніше.

«Проте в цьому питанні не повинно бути компромісів, адже безпека людського життя — понад усе», — йдеться в повідомленні.

У Держпродспоживслужбі радять звернутися до них, якщо придбали зіпсовані продукти або права покупця порушені.

Звернутися можна у будь-який спосіб:

• в електронному вигляді через сайт: https://zvernenya.kyiv-dpss.gov.ua/app/

• на електронну адресу: [email protected];

• на поштову адресу: 03 151, м. Київ, вул. Волинська, 12, Головне управління Держпродспоживслужби в м. Києві;

• особисто або через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Читайте також: «У Києві карантин через шкідників поширили ще на три райони».

Катерина НОВОСВІТНЯ, «Вечірній Київ»