Етнічні елементи та ексклюзивна бренд-зона Apple: у столичному ТРЦ відкривають оновлений Фокстрот

Святкові пропозиції діють з 12-14 липня. Фото: Фокстрот
Святкові пропозиції діють з 12-14 липня. Фото: Фокстрот

Магазин в ТРЦ Ocean Plaza на Либідській став вже третім закладом мережі, де в оформленні інтер’єру використали етнічні українські мотиви у стилі «вишиванки».

З 11-14 липня у Києві триває святкове відкриття магазину техноритейлера Фокстрот в ТРЦ Ocean Plaza.

Як авторизований реселлер Apple, Фокстрот пропонує клієнтам доступ до всієї екосистеми продукції бренду, включаючи iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, AirPods та багато іншого. У новій ексклюзивній experience-зоні покупці можуть отримати досвід взаємодії з продуктами Apple: протестувати нові пристрої, дізнатися більше про їхні можливості та отримати допомогу від кваліфікованих фахівців.

З нагоди відкриття оновленого магазину, компанія підготувала покупцям багато сюрпризів та вигідних пропозицій. Фото: Фокстрот
Фото: Фокстрот

А ще з нагоди відкриття для відвідувачів підготували унікальні пропозиції:

  • розіграш до 1 000 000 бонусів;
  • знижки до -50% і кешбек 5%;
  • безкоштовна доставка;
  • кредит до 15 платежів.

В рамках реновації в магазині провели перепланування, що дозволило покращити представленість максимального асортименту техніки. Оновили зону хабу, де сконцентровані сервіси оплати, налаштування, а також зона видачі онлайн-замовлень. Облаштували бренд-зону кухонної техніки від ТМ KitchenAid.

Також у магазині представлено понад 40 бренд-зон світових брендів із надсучасними та інноваційними товарами. Тут продавці-консультанти та представники брендів нададуть максимальну консультацію по товару.

Для безбар’єрної комунікації з покупцями з порушенням слуху в магазині працює сервіс з обслуговування жестовою мовою.

Магазин Фокстрот у ТРЦ Ocean Plaza став третій магазином, де інтер’єр оформлений з використання етнічних елементів. Фото: Фокстрот
Фото: Фокстрот

«Ми прагнемо надати нашим клієнтам найкращий досвід покупки якісної і офіційної техніки. Саме тому постійно вдосконалюємо торговий простір, співпрацюємо з партнерами й реалізуємо найвдаліші рішення, — говорить Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот. — Наш оновлений флагманський магазин обладнаний сучасними й ексклюзивними технологіями, завдяки яким маємо можливість представити широкий вибір продуктів Apple та провідних брендів техніки, щоб клієнти могли знайти те, що їм потрібно».

Нагадаємо, що мережа магазинів Фокстрот є одним з найбільших продавців побутової техніки та електроніки в Україні. Компанія керує 123 магазинами у 67 містах України, у тому числі у прифронтових Херсоні, Краматорську, Слов’янську і Покровську, а також онлайн-майданчиком Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком.

Найбільша кількість магазинів — 19 є у Києві. Першими у «вишиванку» вбрали магазини у Дніпрі в ТРЦ «Караван» і Києві в ТРЦ Lavina Mall.

До теми: +1 Фокстрот: ритейлер відкрив оновлений магазин на Великій Васильківській, 45.

Леонід РУДЕНКО