13:28
15
грудня
«Вечірній Київ» вже повідомляв, що у столиці для мешканців запровадили електронний запис до спеціалістів Центрів комунального сервісу й пояснював, як їм скористатися. Тепер для містян доступна ще й можливість вирішувати питання дистанційно, залишивши відповідне звернення.
Про це повідомив генеральний директор комунального концерну «Центр комунального сервісу» Андрій Щербина. Киянам важливо дізнатися про нововведення тому, що майже половина жителів мають «особисті кабінети» на сайті ЦКС.
Він презентував впроваджені на сайті ЦКС функцію попереднього запису до сервісних центрів та можливість дистанційного обслуговування споживачів.
«Центр комунального сервісу» працює з 2016 року за принципом «єдиного вікна» як єдина абонентська служба для виконавців комунальних послуг і є унікальною в Україні мережею, яка налічує 46 консультаційних центрів, – підкреслив Андрій Щербина.
Послугами ЦКС користуються практично всі кияни. Для порівняння, у січні 2017 року до Центру комунального сервісу звернулося майже 17 тисяч споживачів, а у травні 2019 року – понад 230 тисяч споживачів. Збільшення пов’язане з розширенням спектру послуг, які можна отримати у сервісних центрах, та з появою нових послуг та нових виконавців – КП «Київтеплоенерго» та «Київкомунсервіс».
Ми впоралися з таким навантаженням шляхом посилення штату та впровадження нових електронних сервісів, – зауважив Андрій Щербина.
Які питання вирішують у ЦКС
Центр комунального сервісу допомагає споживачам у вирішенні питань нарахувань, проведення перерахунків, укладання договорів, передачі показань лічильників тощо. Зареєстровані користувачі особистого кабінету на сайті ЦКС отримують рахунки-повідомлення на електронну пошту, мають доступ до історії нарахувань, можуть подати показання лічильників та здійснювати сплату за спожиті комунальні послуги, зокрема, власники «картки киянина» сплачують без комісії.
Що нового й важливого у сервісі ЦКС
Зокрема, на сайті ЦКС у розділі «Споживачам» дистанційно можна замовити розпломбування, опломбування квартирних лічильників води та опалення, контрольне зняття показань, дублікат рахунку-повідомлення, акт взаєморозрахунків за спожиті послуги, замовити довідку про стан заборгованості, внести зміни до кількості зареєстрованих у квартирі, заповнити форму для укладання договору про надання розстрочки по сплаті заборгованості тощо.