У Києві розібрали останньго гігантського борда

У Києві розібрали останньго гігантського борда

Київ поступово очищається від рекламних білбордів, які донедавна були буквально заполонили все місто. Зокрема, розібрали отсаннього гігантського борда біля моста Патона.  Про це повідомили в КП "Київреклама".

- Вже нічого не заважає насолоджуватися краєвидами чудових печерських пагорбів з боку Русанівки та Березняків. Останній київський велетень вже повністю розібраний. Залишилося вивезти фрагменти конструкції і прибрати територію. Завтра демонтаж рекламного мегаборду біля мосту Патона буде повністю завершено!, - наголосили в Київрекламі.

Мегаборд біля моста Патона останній з трьох гігантів, що демонтували у столиці. Перший розібрали у червні на Московському проспекті (за з’їздом з Московського мосту на просп. Героїв Сталінграду) в Оболонському районі. Площа усіх трьох бордів 900 кв. м.

Як повідомляв заступник голови КМДА Олексій Резніков, власником усіх цим рекламних "полотен" була одна компанія, яка отримала дозволи ще у 2008 році.  Ще 1 лютого 2012 року набрала чинності прийнята Київрадою концепція розвитку зовнішньої реклами, згідно з якою, в тому числі, конструкції оверсайз були заборонені у межах міста. В рамках рішення було встановлено перехідний період – 6 місяців, протягом якого оператори мали або демонтувати конструкції (де вони не дозволені), або привести в межі дозволеного (де це можливо). Проте власники знехтували цим документом, і конструкції продовжували стояти незаконно.

Заступник голови КМДА наголосив, що в межах міста така реклама ніколи не буде дозволена, хто б і як не просив, а максимальна площа бордів не перевищуватиме 75 кв. м.

До слова, завтра, 3 серпня, о 10:00 за участю заступника голови КМДА Олексія Резнікова відбудеться відкрите засідання робочої групи з питань напрацювання змін до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві, які передбачають значне скорочення кількості рекламних конструкцій у столиці через введення більш жорстких вимог до форматних зон розміщення реклами.

Наприклад, згідно з оновленими правилами, нульова форматна зона (розміщення будь-яких конструкцій заборонено) охоплюватиме більшу територію, а в інших зонах діятимуть суворіші правила та обмеження.

У рамках засідання будуть озвучені висновки за результатами презентації операторами ринку реклами пілотного проекту з впорядкування зовнішньої реклами на вул. Мечникова – Кловському узвозі.