Найпопулярніші рубрики сервісу "Інформування киян"

Ті, хто підписаний на сервіс "Інформування киян", рідше стоять стоять у автомобільних пробках, попереджені про зміни руху метро і знають коли відбувається планове відключення електроенергії. Проект, створений на базі "Контактного центру міста" успішно працює з лютого цього року.
- За період функціонування сервісу з 18 лютого і по сьогодні, 16 травня, на отримання e-mail та смс-оповіщень були зареєстровані 13848 користувачів. Більшість із них, а саме 10686 користувачів, підписалися на отримання смс-оповіщень – 10686 користувачів, - повідомили "Вечірці" у Контактному центрі міста.
Якщо раніше оперативна інформація передусім надходила до керівництва міста, прес-служби КМДА і аж тоді, до киян, то сьогодні кожен мешканець столиці може власноруч обирати тип інформації та спосіб надходження даних, просто заповнивши анкету. Цікаво, що можна підписатися одразу ж на обидва види розсилки, і кілька пунктів одночасно.
Найбільше користувачів, які підписалися на смс-оповіщення цікавить інформація про надзвичайні ситуації - 9749. На другому місці перекриття доріг 8655, і замикає трійку "лідерів" зміни руху метро - 7997. Ті, хто отримує розсилку на електронну пошту насамперед цікавляться відключенням води - 12273, плановим відключенням електроенергії - 11898 та змінами руху міського транспорту - 9980. Серед цілкому "комунальних" рубрик є і дуже "людяна"соціально важлива - терміновий пошук донорів крові. На цю розсилку підписано 3799 киян.
Загалом за трохи більше ніж три місяці роботи Контактний центр розіслав 48 смс-повідомлень за рубриками: «Перекриття доріг» – 43, «Зміни руху метро» – 11, «Надзвичайні ситуації» – 5. Та 88e-mail розсилок за рубриками: «Зміни руху міського транспорту» – 59, «Перекриття доріг» – 39, «Зміни руху метро» – 10, «Надзвичайні ситуації» – 1.
До слова, сервіс "Інформування киян" ще позавчора попередив своїх клієнтів про ремонт мостів Метро та Південного. Тож водії, що підписані на цю послугу, були готові до ранкових "тягучок" на цих мостах.