У столичній підземці пояснили збій у роботі платіжних терміналів
Сьогодні вранці чимало киян не могли сплатити за проїзд у метро.
У соціальних мережах пасажири ділилися фотографіями «кілометрових черг» на станціях «Вокзальна», «Чернігівська» та інших. Через гучномовці киян просили скористатися наземним транспортом.
-Через просадку напруги в електромережі спостерігалися збої в роботі пасажирської автоматики метрополітену. Наразі робота системи відновлена у звичайному режимі. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, - пояснили у КП «Київський метрополітен».
У КП «ГІОЦ», яке є оператором системи е-квитка наголосили, що система працювала.
-Ми вловили ваше хвилювання у повітрі, і вже все перевірили. Картки та всі ваші кабінети цілі, неушкоджені та працюють. Ви можете скористатися поїздками та QR кодами, що були придбані заздалегідь. Тим часом поповнити Kyiv Smart Card та перевірити свої поїздки ви можете через особистий кабінет, наземні термінали, або просто зі станції через мобільний додаток Kyiv Smart City, - зазначили у Головному інформаційному обчислювальному центрі.