Енергетики стали мобільними

Мешканці столиці одержали можливість скористатися новим зручним сервісом від «Київенерго» – мобільними центрами обслуговування клієнтів. Це реакція компанії на підвищення попиту на консультаційні послуги під час переходу на прямі договори з енергопостачальною організацією. Щоб уникнути черг у центрах обслуговування, підприємство запропонувало споживачам комфортний та оперативний спосіб отримання інформації та послуг неподалік їхніх домівок.
У мобільних центрах можна укласти договори про користування електроенергією, про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води, а також написати заяву про опломбування лічильників гарячої води. Про це повідомила дирекція комунікацій підприємства.
Мобільні центри вже діють у Дніпровському та Деснянському районах (22, 26 та 29 вересня, 3, 6, 10, 13, 17, 20, 24, 27, 31 жовтня), Святошинському (3, 6, 17, 20 та 31 жовтня) й Оболонському (22, 26, 29 вересня та 10, 13, 24, 27 жовтня). Про місце розташування таких центрів та графік виїзного обслуговування можна дізнатися за посиланням http://kyivenergo.ua/news/286.