Як киянам правильно подати документи для будівництва

Як киянам правильно подати документи для будівництва

У Департаменті містобудування та архітектури КМДА пояснили, на що звернути увагу при подачі заявки на отримання містобудівних умов та обмежень. 

Про процес подачі заявок та типові помилки  розповів заступник директора Департаменту містобудування та архітектури Київської міської державної адміністрації та начальник управління адміністративних послуг Юрій Тацій на своїй сторінці у Facebook.

– Як виявилось, багато киян роблять помилки саме на етапі подачі документів до ЦНАПу. Тому спершу перед подачею документів потрібно перевірити, яке функціональне призначення ділянки і чи відповідає воно намірам будівництва, – каже Юрій Тацій.

Щоб отримати містобудівні умови та обмеження для будівництва чи реконструкції, спершу потрібно обрати ділянку на сайті містобудівного кадастру. Там необхідно перевірити функціональне призначення території згідно з діючим Генеральним планом та детальним планом території. У випадку, якщо цільове призначення землі не відповідає вашим планам, містобудівні умови та обмеження згідно з діючим законодавством видавати не можна.

Наступний етап – визначення призначення будівлі. Знову ж таки, споруди бувають різних типів: адміністративні, складські, житлові тощо. Призначення будівлі залежить і від функціонального призначення ділянки: адміністративну будівлю, наприклад, не можна зводити на території, яка призначена для ведення сільського господарства. Визначити функцію споруди необхідно і для того, щоб отримати містобудівні умови та обмеження відповідно до норм, які стосуються певного виду будівель, – зазначив Юрій Тацій. 

Після цього, розповідає посадовець, необхідно підготувати пакет документів разом із заявою у довільній формі для отримання містобудівних умов та обмежень.

Якщо функціонал ділянки чи споруди дозволяє втілити задумане, то необхідно підготувати наступні документи:

  • Заяву в довільній формі.
  • Топографо-геодезичні вишукування у масштабі 1:2000.
  • Документи права власності на земельну ділянку або на нерухоме майно.

– Якщо ваше право власності на нерухоме майно зафіксоване у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, то документи подавати не обов’язково – працівники Департаменту містобудування та архітектури самостійно візьмуть витяг, – повідомив Юрій Тацій.

Заявки подаються через ЦНАП і розглядаються у Департаменті впродовж 10 днів після надходження. Далі заявник отримує або містобудівні умови та обмеження, або обґрунтування, чому ми не можемо надати МУО.

До речі, всі зауваження можна виправити і подати заявку ще раз. Розгляд заявок напряму залежить від того, наскільки чітко їх оформили.