Транспортний каркас для Києва і області: нові проєкти на старі дороги

Транспортний каркас для Києва і області: нові проєкти на старі дороги

Київ і область можуть сформувати єдиний транспортно-планувальний каркас – мережу шляхів, яка сприятиме розвитку столичної агломерації. Головна мета, щоб мешканці, як столиці так і Київщини, могли простіше і швидше добиратися із точки А в точку Б.

Це пропонують розробники проєкту Генерального плану Києва, враховуючи рекомендації експертів Ради Європи.

– Пропонуємо поєднати основні міські магістралі із зовнішніми автомобільними дорогами державного та місцевого значення. Крім того, після завершення будівництва міської Великої окружної дороги необхідно розпочати будівництво обласної Великої окружної автомобільної дороги навколо м. Києва. Створити систему дублерів основних виходів із Києва на найбільш завантажених напрямках, зокрема, автодорогу Київ-Ірпінь, дублера для автодороги Київ-Чоп, частини Кільцевої дороги та інших, – зазначають у КО «Київгенплан».

Проєктом основного містобудівного документу столиці заплановане також будівництво південного транспортного обходу Києва на відстані 10-20 км від існуючих меж міста. Це дасть змогу залучитися до системи міжнародних транспортних коридорів, що підсилить містобудівний потенціал Житомирського, Одеського, Вінницького, Харківського та Чернігівського магістральних напрямків із об’єднанням їх у єдину систему.

Крім того, у проєкті Генплану Києва передбачено створення системи транспортно-пересадочних вузлів із паркінгами. Такі перехоплюючі транспортні вузли мають суттєво зменшити потік автомобільного транспорту до столиці.

На титульному фото проект 2007 року Великої окружної дороги – її планували спорудити до 2012 року.