Повідомляти про комунальні негаразди стало простіше: у Києві запустили новий сервіс

Повідомляти про комунальні негаразди стало простіше: у Києві запустили новий сервіс

До сервісів  Kyiv Smart City  додалась можливість приєднати електронний учнівський квиток і відстежувати свої поїздки – швидко і просто. Про це повідомив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрій Назаров. Тепер зворотній зв’язок із користувачами здійснює служба підтримки, а всі зауваження до міських сервісів можна передати до Контактного центра міста Києва.

Наступна нова функція в додатку – можливість подати звернення до 1551 просто зі смартфону. Для цього треба натиснути на «Контактний центр Києва» у розділі «Служба підтримки», звідки автоматично буде здійснено перехід у додаток 1551. Таким чином, користувач зможе онлайн надіслати звернення або скаргу до міської влади і відстежувати хід її виконання.

Оновити або завантажити додаток Kyiv Smart City можна тут.

Завантажити додаток 1551 можна тут.

- Повідомити про непрацюючу лампу в під’їзді або яму на дорозі стало ще простіше. Також в особистому профілі користувача розділ «Зворотній зв’язок» змінено на «Службу підтримки». У цьому розділі користувач може вибрати одну із доступних тем, обрати запитання зі списку і одразу ж отримати відповідь. Якщо ж виникло питання, якого немає в переліку, треба натиснути на опцію «Напишіть нам». Тоді питання потрапить до техпідтримки і відповідь надішлють на прив’язану до профілю електронну адресу користувача, – розповів Юрій Назаров.