У Києві презентували маркетингову стратегію розвитку туризму

У Києві презентували маркетингову стратегію розвитку туризму

Управління туризму та промоцій розробило концепцію маркетингової стратегії розвитку туризму у м. Києві, яку представили на засіданні координаційної ради по туризму та іміджевій політиці під головуванням заступниці голови Київської міської державної адміністрації Марини Хонди.


- Наше місто з кожним роком стає все привабливішим для туристів, але для постійного сталого розвитку цієї галузі, у міста має бути чітка маркетингова стратегія, концепцію якої сьогодні було презентовано, - зазначила Марина Хонда.  -  В склад координаційної ради входять представники туристичного бізнесу, які є локомотивом розвитку цієї галузі. Їхні думки та зауваження будуть враховані для формування повноцінної стратегії. Адже тільки постійний діалог влади, громади та бізнесу забезпечить розвиток туристичної галузі столиці.


В стратегії Управлінням було:

  • представлено систему позиціонування туристично привабливих місць Києва;
  • виділено ключові цільові аудиторії і основні канали та інструменти промоції;
  • розписано методики збору та аналізу інформації;
  • визначено головні проблеми;
  • на основі вищезазначеного розроблено план дій маркетингового просування туристичного Києва та підхід до його реалізації;
  • після чого запропоновано ключові індикатори контролю ефективності зазначених заходів.
     


Зокрема, було виділено 9 особливостей Києва для туристів: революціонер, тусовщик, дослідник, містик, споглядач, гурман, романтик, новатор та здоров'я.

Ознайомитись з презентацією маркетингової стратегії розвитку туризму у м. Києві 

Маркетингову стратегію розвитку туризму в місті Києві було розроблено Управлінням туризму та промоцій на виконання Міської цільової програми розвитку туризму в місті Києві на 2019 - 2021 роки. Наразі вона пропонується до обговорення і якщо Ви маєте пропозиції чи зауваження - їх обіцяють  врахувати.