У метрополітені подякували киянам за активну позицію щодо реклами на станції "Вокзальна"
Сьогодні, 17 лютого, відбулася прес-конференція щодо розміщення рекламних носіїв у столиці, зокрема, на об’єктах метрополітену. Про це повідомили в прес-службі підземки.
Одним із найважливіших питань заходу стала ситуація, яка виникла днями на станції «Вокзальна». На її даху з’явилася конструкція з рекламою інтернет-магазину.
Фахівці КП «Київреклама» оглянули зазначену конструкцію та, перевіривши документи, знайшли невідповідності.
Так, за словами директора КП «Київреклама» Наталії Гончарової, загальна площа встановленого рекламного носія перевищувала проектні показники.
Крім того, як з’ясувалося, відсутнє погодження Департаменту культури КМДА та порушена умова візуального сприйняття пасажирами емблеми метрополітену.
У ніч з 16 на 17 лютого цю рекламну конструкцію було демонтовано. Найближчими днями буде домонтовано і саму конструкцію.
- Ми вдячні громаді за таку активну позицію і вважаємо, що для уникнення подібних випадків правила розміщення реклами мають бути переглянуті та доопрацьовані, – зауважив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Він додав, що також є необхідність переглянути тарифну модель на розміщення рекламних носіїв у підземці.
До слова, скандальну конструкцію демонтували сьогодні вранці.