Наліпки, написи й оголошення тепер поза законом у Києві: що світить порушникам

Наліпки, написи й оголошення тепер поза законом у Києві: що світить порушникам

Депутати Київради внесли зміни до Правил благоустрою міста Києва. Голосування відбулося вчора.

Відтак, вдосконалено порядок розміщення оголошень та зовнішньої реклами в столиці. Адже на сьогодні місто перенасичене самовільними рекламоносіями та приватними оголошеннями. А процедури та вимоги щодо їхнього демонтажу, зберігання та подальшої реалізації чи утилізації недостатньо чіткі.

Відтепер рекламний засіб (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, телефон, номер дозволу та термін його дії. Рекламні засоби будь-яких видів, незалежно від місця розташування, без належного маркування вважаються анонімними.

-Рекламні засоби, які розміщенні в охоронних зонах інженерних конструкцій, у випадку виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачами, або власником рекламного засобу без відшкодування збитків, - коментує рішення його ініціатор депутат Київради Андрій Андрєєв. - Новими правилами чітко визначено, що розміщення оголошень, наліпок, написів, тощо здійснюється лише у спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником чи балансоутримувачем протягом тижня. Більше того, в разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, зазначений в оголошені, буде здійснюватися автододзвін з інформуванням про порушення правил благоустрою. Інтервал між набором – кілька хвилин. Автододзвін здійснюватиметься до усунення порушення та сплати штрафу (у разі складання протоколу про адмінпорушення).

Разом з тим, рішення чітко врегульовує алгоритм демонтажу та переміщення рекламних засобів. Також прописані основні застереження до самовільно встановлених рекламоносіїв та конструкцій без відповідного маркування.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.