Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах

Українці застібнуть паски безпеки навіть в автобусах

У планах уряду та депутатів – заборонити українцям їздити без пасків безпеки на відстань понад 800 км автобусами та маршрутками. Про це повідомили в УНІАН на прес-конференції «Не ігноруй ремінь безпеки!» з нагоди початку другого етапу Тижня безпеки дорожнього руху.

Якщо законопроект пройде голосування депутатів, штраф за непристебнуті паски зросте до 850 грн (зараз – 51 грн). Узагалі в Україні штрафи просто смішні. Часто водію-порушнику легше сплатити такий штраф і поводитися так, як хочеться. Наприклад, перевищення швидкості коштує водієві від 250 до 510 грн.

Надто лояльне до автопорушника українське законодавство породжує велику кількість ДТП. Щодоби 100 людей травмується на дорогах, а 13 українців гине.

- Ми є антирекордсменами в Європейському Союзі за кількістю ДТП та за важкістю їхніх наслідків. «Тиждень безпеки» має на меті привернути увагу до безпеки дорожнього руху в Україні, – зазначає Юрій Чорний, координатор ВООЗ Міністерства охорони здоров’я з питань безпеки дорожнього руху, директор Київської міжрегіональної філії ДП «Український науково-дослідний інститут медицини транспорту» МОЗ України.

Так, у рамках «Тижня безпеки» у всіх закладах освіти пройде національний урок з безпеки дорожнього руху, національний форум з безпеки дорожнього руху, відбудеться конкурс дитячих малюнків.

Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, називає основні причини ДТП:

- перевищення швидкості (35 % від усіх ДТП);

- порушення правил маневрування;

- недотримання безпечної дистанції.

- Наша мета – превенція, а не штрафи. Пасок безпеки рятує життя, – зауважує пан Білошицький.

Напевно, найретельніше слід перевіряти пасажирських перевізників. Адже вони при порушенні правил дорожнього руху ризикують не лише своїм життям,а й безпекою десятків пасажирів. Цього року було оглянуто понад 66 тис. транспортних засобів і виявлено більше ніж 1500 тис. транспортних засобів, які перевозили пасажирів, перебуваючи у неналежному технічному стані.

- Чомусь коли водій займається міжнародними перевезеннями, то, перетинаючи кордон з ЄС, він одразу припиняє порушувати правила. Вертаючись в Україну, знову стає порушником, – зазначає Михайло Ноняк, голова Державної служби України з безпеки на транспорті.

«Вечірка» бажає читачам частіше згадувати про правила дорожнього руху, щоб не думати про ДТП.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.