На станції «Хрещатик» відкрили сервісний центр для пасажирів

На станції «Хрещатик»  відкрили  сервісний центр для пасажирів

На станції  центральному вході станції "Хрещатик" запрацював додатковий сервісний центр для пасажирів.  Про це повідомляє КП «Київський метрополітен» на власній сторінці у Facebook.

- Фахівці допоможуть користувачам підземки активувати Картку киянина, отримати детальну інформацію та підібрати вигідний для вас тариф і спосіб оплати, скласти заяву на перевірку некоректного спрацювання картки, у тому числі банківської та перенести поїздки на нову картку, якщо ваша раптом зламалася, - пояснили в підземці функції нового центру.

До слова, для зручності пасажирів сервісні центри є на кожній лінії підземки: на станціях "Політехнічний інститут", "Дорогожичі", "Дарниця" (новий вихід) та "Майдан Незалежності".  Також інформаційний сервіс планується відкрити і на станції "Почайна".

Сервісні центри метро працюють з 8 до 19 години, без вихідних, технічна перерва 12 - 12.30.

Також у підземці вкотре нагадують, що підприємство переходить на сучасні засоби оплати, зокрема картку метро, безконтактні банківські картки, qr-квитки та мобільні додатки ApplePay, GooglePay.

Будьте постійно у курсі подій, якими живе столиця – підписуйтесь на канал "Вечірнього Києва" у Telegram та Facebook.