Киянам пояснили, чому дорожчає проїзд у транспорті

Киянам пояснили, чому дорожчає проїзд у транспорті

Столична адміністрація розглядає можливості підвищення тарифу на проїзд у комунальному транспорті. Це – вимушений крок, завдяки якому вдасться забезпечити належний рівень роботи підприємств. Про це заявив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Торік, уперше за 15 років столичний метрополітен став прибутковим. Однак, через незалежні від нас фактори – зростання тарифів на електроенергію в 4,6 рази та переведення підприємства у категорію промислових – ми знову отримали непосильні значні збитки, – пояснив Віктор Брагінський.

Також, згідно з рішенням Кабінету Міністрів України, оплата праці працівників підземки приведена у відповідність до мінімально встановленої зарплати у 3200 гривень. Тому, за словами очільника метрополітену, зміна вартості проїзду забезпечить лише функціонування столичної підземки на нинішньому рівні.

- Метрополітен отримає можливість оплати комунальних послуг і заробітної плати колективу, – заявив він.

Віктор Брагінський зазначив, що за розрахунками спеціалістів, обґрунтований тариф на перевезення 1 пасажира підземки зараз становить 6,64 копійки, а планова собівартість 5,68 копійок. Проте, розуміючи соціальну складову, місто пропонує змінити вартість проїзду в підземці пропорційно до діючих тарифів – на 1 гривню. Так, разова поїздка має коштувати 5 гривень, при поповненні картки на 50 поїздок тариф становитиме 4,5 грн. А у проїзних він закладатиметься на рівні 3,87 копійок. Різницю до собівартості планується компенсувати з міського бюджету.

Також, пасажири матимуть можливість використати всі записані поїздки на безконтактних пластикових картках без доплати. І головне, що безкоштовний проїзд пільгових категорій населення буде збережено.

Нагадаємо, прохід заборонено – названі станції, які припиняють приймати жетони.