Киянам пояснили, чому дорожчає проїзд у транспорті

Столична адміністрація розглядає можливості підвищення тарифу на проїзд у комунальному транспорті. Це – вимушений крок, завдяки якому вдасться забезпечити належний рівень роботи підприємств. Про це заявив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
- Торік, уперше за 15 років столичний метрополітен став прибутковим. Однак, через незалежні від нас фактори – зростання тарифів на електроенергію в 4,6 рази та переведення підприємства у категорію промислових – ми знову отримали непосильні значні збитки, – пояснив Віктор Брагінський.
Також, згідно з рішенням Кабінету Міністрів України, оплата праці працівників підземки приведена у відповідність до мінімально встановленої зарплати у 3200 гривень. Тому, за словами очільника метрополітену, зміна вартості проїзду забезпечить лише функціонування столичної підземки на нинішньому рівні.
- Метрополітен отримає можливість оплати комунальних послуг і заробітної плати колективу, – заявив він.
Віктор Брагінський зазначив, що за розрахунками спеціалістів, обґрунтований тариф на перевезення 1 пасажира підземки зараз становить 6,64 копійки, а планова собівартість 5,68 копійок. Проте, розуміючи соціальну складову, місто пропонує змінити вартість проїзду в підземці пропорційно до діючих тарифів – на 1 гривню. Так, разова поїздка має коштувати 5 гривень, при поповненні картки на 50 поїздок тариф становитиме 4,5 грн. А у проїзних він закладатиметься на рівні 3,87 копійок. Різницю до собівартості планується компенсувати з міського бюджету.
Також, пасажири матимуть можливість використати всі записані поїздки на безконтактних пластикових картках без доплати. І головне, що безкоштовний проїзд пільгових категорій населення буде збережено.
Нагадаємо, прохід заборонено – названі станції, які припиняють приймати жетони.