Яка реклама більше не з'явиться на фасадах столичних будинків

Фасадна реклама не повинна спотворювати будівлі. Про це заступник голови КМДА Олексій Резніков сказав під час зустрічі з представниками бізнесу в сфері виготовлення та оформлення рекламних засобів на фасадах та вивісок, повідомляє прес-служба КМДА.
У рамках зустрічі Олексій Резніков закликав представників бізнесу вести діалог між собою та досягати спільної домовленості при оформлені фасадної реклами та вивісок, аби фасади будівель міста не були спотворені.
- Неважливо – це банк, мобільний оператор чи магазин. Усі підприємці мають поважати місто та киян, мають дотримуватись правил і вести бізнес виключно у відповідності до цих правил. Якщо ви не можете змонтувати свою вивіску на першому поверсі, другий навіть не розглядайте. Шукайте можливості в рамках діючих норм, наприклад, використовуючи такий вид реклами, як конструкції на даху тощо. Якщо ви монтуєте фасадну рекламу, то дійте виключно згідно з правилами, – зауважив Олексій Резніков.
Він наголосив, що дозволи на фасадну рекламу, яка не відповідатиме правилам, погоджуватись і продовжуватись не будуть.
Також у рамках зустрічі сторони обговорили впорядкування інших типів рекламних засобів, приведення їх у відповідність як з точки зору зовнішнього вигляду та розмірів, так і щодо санітарних норм, наприклад, норм освітлення. Наприклад, мова йде про автозаправні тумби, сигнальні покажчики аптечних закладів, тимчасові виносні конструкції тощо.
Звітність про роботу КП «Київреклама» можна отримувати за посиланням: http://www.kievreklama.kiev.ua/2016rik/.
Також на сайті КП «Київреклама» можна перевірити законність тої чи іншої рекламної конструкції (http://db.kievreklama.kiev.ua/db/rz.dll) і долучитися до проекту «Я – інспектор» (http://www.kievreklama.kiev.ua/inspector/).
Нагадаємо, у центрі на 75% зменшать кількість зовнішньої реклами.